پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150287
روي چمن زانو مي‌زنم و از AFC سوال مي کنم اين چه انتخابي بود؟
تاریخ انتشار : 1393/11/04 07:54:13
نمایش : 1283
سرمربي تيم ملي فوتبال ايران گفت:نمي‌خواهم صحبت کنم براي اينکه اگر بخواهم اين کار را انجام دهم بايد به ۳۴ سال مربيگري‌ام پايان دهم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، کارلوس کي‌روش بعد از شکست تيم ملي ايران در ضربات پنالتي مقابل عراق و حذف از مرحله يک چهارم نهايي جام ملت‌هاي آسيا گفت: راجع به اين مطلب نمي‌خواهم صحبت کنم براي اينکه اگر بخواهم اين کار را انجام دهم بايد به ۳۴ سال مربيگريم پايان دهم که اين کار منصفانه نيست. وقتي در بازي اول صحبت از داوري کردم قصد بي احترامي نداشتم و فقط به سلامت بازيکنان تاکيد کردم که داور بايد توجه داشته باشد به سلامتي بازيکنان من. وقتي درواز‌ه بان پولادي را هول داد چه کسي بايد کارت بگيرد؟ بيشتر صحبت نمي‌کنم چون محروم مي‌شوم. به بازيکنان عراق و خودم تبريک مي‌گويم.

وي در پاسخ به سوالي در مورد اينکه شما يکي از بهترين مربيان ايراني هستيد و مردم همچنان شما را دوست دارند، افزود: از شما کمال تشکر را دارم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در ادامه در مورد اينکه چه نظري در مورد ضربات پنالتي در مسابقات حذفي دارد و آيا پنالتي را بهترين راه براي مشخص شدن نتيجه مي‌داند اظهار داشت: شما مي‌توانيد تصور کنيد اکنون چه حسي دارم؟ نمي‌توانم تمام حسم را بگويم به تيم ملي عراق تبريک مي‌گويم به هواداران و بازيکنان ايران هم تبريک مي‌گويم چرا که مي‌دانيد امسال چه اتفاقي افتاد.با کمال احترامي که براي مردم ايران دارم از مقامات آسيا مي‌خواهم اتفاقات امروز را بررسي کنند تا مشخص شود امشب چه شده است اگر من امروز بگويم چه شده است مثل بازي با بحرين که من را مورد اتهام قرار دادند که به داور توهين کرده ام و محروم شدم برخورد مي شود اما اگر بگويم امشب چه شده است من را مادم العمر محروم مي‌کنند بازهم به عراق مي‌گويم که برايشان بهترين‌ها را آرزو دادم براي تمام بازيکنان شجاع ايراني که عملکرد خوبي در طول ۱۲۰ دقيقه داشتند بهترين تشکرها را بيان مي‌کنم.

کي‌روش در پاسخ به اين سوال که با توجه به شکست تلخ امشب و با توجه به قضاوت بد داور چه نظري در مورد آينده داريد گفت: در فوتبال بدون حال آينده نيست. قلب ما شکسته و آکنده از دردي هستيم که امشب اتفاق افتاد در جام جهاني همه ديدند مقابل آرژانتين با ناداوري صعود نکرديم. از شهر کوچکي در بيابان آمدم شما بگوييد چطور اين داور را انتخاب کردند که يک پرونده با من در بازي با بحرين دارد و من را محروم کردند. بازيکنانم روحيه جندنگي دارند و آنها و هواداران تا ابد در قلب من هستند به خاطر حمايت‌ها و روح بزرگي که دارند.

وي‌ در مورد آينده کاري‌اش در تيم ملي ايران و اينکه قبل از جام ملت‌هاي آسيا گفته بود اگر به فينال نروند شرايط برايش سخت مي‌شود عنوان کرد: واقعا نمي‌دانم برخي اوقات در فوتبال در کار مربيگري به جايي مي‌رسيد که نگاه مي‌کني آيا منطقي است شغلم را تغيير دهم يا نه واقعا هيچ چيز نمي‌دانم. بازهم به عراق تبريک مي‌گويم.

سرمربي تيم ملي ايران در ادامه خاطرنشان کرد: خسته نمي‌شوم از اينکه بگويم چگونه اين داور را انتخاب کردند اگر لازم باشد زانو مي‌زنم در چمن و از کنفدراسيون آسيا سوال مي‌کنم اين چه انتخابي بود آيا ويليامز امشب راحت مي‌خوابد؟ با کمال احترام سوال مي‌کنم و اين يک سوال است که اگر لازم باشد زانو مي‌زنم و آن را مي‌پرسم.

وي افزود: در صحبت‌هاي قبلي گفتم خيلي نارحتيم اما به عراق به خاطر صعود به مرحله بعد تبريک مي‌گويم به بازيکنانم هم خسته نباشيد مي‌گويم از شما عذرخواهي مي‌کنم که نمي‌توانم بيشتر صحبت کنم چرا که در اينصورت بايد شغلم را کنار بگذارم اما اکنون جوان هستم و مي‌خواهم به کارم ادامه دهم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html